Transport si retururi
Despre livrare
Pentru produsele digitale (programe de broderie computerizata) livrarea se face in format electronic pe adresa dumneavoastra de email, in maxim 48 de ore de la validarea comenzii.
Firma noastra poate livra produsele fizice numai pe teritoriul Romaniei.
Expedierea produselor fizice se face in maximum 24 de ore de la data validarii comenzii, daca produsul este pe stoc. Duminica si in zilele declarate oficial ca fiind nelucratoare nu se fac livrari.
Daca la livrare este vorba despre produse digitale (virtuale), de tip programe de broderie, acestea se trimit pe email-ul de pe care s-a facut comanda, numai dupa confirmarea incasarii si nu implica costuri suplimentare de expeditie; pentru cerinte speciale de tip suport CD, DVD sau memory stick, pot aparea cheltuieli suplimentare despre care o sa primiti informatii detaliate, separat.
Daca produsul fizic nu este pe stoc acesta va fi livrat intre 5 si 20 de zile lucratoare de la confirmarea comenzii, in functie de complexitatea produselor si a stocurilor existente la furnizorii externi.
Pentru produsele aduse pe comanda se percepe plata integrala in avans.
Veti fi contactati telefonic pentru stabilirea si confirmarea cat mai exacta a detaliilor de livrare.
Cat costa expedierea
Pentru produsele digitale, care se trimit pe email, nu exista taxe de expediere.
Pentru produsele fizice, taxele de expediere nu sunt incluse in costul produselor si ele variaza in functie tarifele practicate de firma de curierat aleasa (Fancourier sau Sameday) si in functie de localitatea de destinatie.
Garantia produselor si retururi
Garantia masinilor BROTHER si BERNINA este de 36 luni. Reparatiile in garantie se asigura la sediul furnizorului.
Contra cost se asigura si service post garantie.
Retururile sunt acceptate in conditiile legii, reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Pentru returul produselor prin posta sau prin alte firme de curierat, va rugam pastrati ambalajul original al produselor, in special pentru siguranta lor pe timpul transportului. Cheltuielile directe legate de returnarea produselor sunt in sarcina exclusiva a consumatorului.
Pentru produsele digitale (de tip programe de broderie computerizata) returnarea nu este posibila.